Zwierzęta w kulturze, magii i wierzeniach. Symbolika wilka – KaRoKa publikuje wyjątkowy katalog
KaRoKa to jeden z najbardziej znanych polskich sklepów oferujących produkty słynnej marki The Mountain. Sprzedawcę wyróżnia szereg działań podejmowanych z myślą o ochronie przyrody oraz ogromna miłość do zwierząt. Tym razem marka opublikowała niezwykły katalog o symbolice wilków w kulturach całego świata.
2017-06-11, 11:40

ZWIERZĘTA W KULTURZE, MAGII I WIERZENIACH. WILK

Zwierzęta w kulturze, magii i wierzeniach. Wilk to pierwsza i prawdopodobnie nie ostatnia wydana przez sklep KaRoKa publikacja, przedstawiająca zwierzęta w kontekście symboliki kulturowej. Oryginalny temat zapoczątkowuje prezentacja zwierząt z gatunku Canis lupus.

Sklep zdecydował się na wydanie tego szczególnego katalogu nie bez przyczyny. – Koszulki, bluzy i inne ubrania The Mountain, które stanowią główny asortyment mojego sklepu, cieszą się dużą popularnością nie tylko dlatego, że doskonale wyglądają i są produkowane w sposób przyjazny środowisku, lecz także dlatego, że prezentują dziesiątki gatunków zwierząt, które z wielu powodów zasługują na naszą uwagę. Wilki są jednymi z nich – wyjaśnia Katarzyna Roth-Kłudka, właścicielka KaRoKa.pl, z wykształcenia leśnik i zarazem wielka pasjonatka przyrody

Te drapieżniki z rodziny psowatych, niesamowicie podobne do człowieka pod względem życia stadnego, uspołecznienia i swoistej inteligencji, nie od dziś uchodzą za zwierzęta fascynujące i jednocześnie przerażające, wieloznaczne, trudno uchwytne i w naturze, i jako obiekt myśli humanistycznej.

Symbolika wilka jest nieoczywista i bez wątpienia niejednoznaczna, zaś samo zwierzę, jeszcze do niedawna zagrożone wyginięciem, od wieków jest dla człowieka i wrogiem, i przyjacielem. Z publikacji Zwierzęta w kulturze, magii i wierzeniach. Wilk dowiadujemy się, jak postrzegano wilkach w różnych kręgach kulturowych i religiach – od starożytnych Greków i Rzymian, przez Słowian, Celtów, ludy nordyckie, Żydów, chrześcijan, muzułmanów czy Indian, aż po Mongołów, Chińczyków i Japończyków – a zarazem przekonujemy, że nie wszędzie zwierzęta te budziły postrach i nie zawsze były traktowane z wrogością.

ZWIERZĘTA W KULTURZE, MAGII I WIERZENIACH. WILK

W publikacji KaRoKa przywołuje fascynujące mity i legendy, również mniej znane (np. mit o Fenrirze), opisuje stosunek człowieka do wilka na przełomie dziejów, a także wspomina jego symboliczną obecność w sztuce, literaturze i filmografii.

W katalogu wydanym przez sklep oferujący koszulki The Mountain z wilkiem nie zabrakło także kilku słów o symbolice wilka w modzie. Wizerunek tego zwierzęcia – przyjacielski, groźny, rodzinny, zabawny – można odnaleźć na wielu ubraniach, dodatkach i gadżetach. KaRoKa prezentuje kilkanaście T-shirtów, bluz, bezrękawników i sukienek The Mountain z wilkiem, przy okazji oferując na ich zakup atrakcyjny rabat – dla każdego, kto uważnie podąży wilczym tropem.

Publikację Zwierzęta w kulturze, magii i wierzeniach. Wilk wyróżnia także jej forma: całość wydana jest w formie digital (elektronicznej), wzbogaconej ścieżką dźwiękową (można posłuchać wycia wilka) oraz automatycznie przewijanymi galeriami zdjęć i aktywnymi linkami.

Katalog ukazał się pod koniec maja 2017 i w ciągu zaledwie dwóch tygodni został obejrzany ponad pięćset razy, co – zważywszy na niszową tematykę publikacji – jest znakomitym wynikiem i udowadnia, że internauci chętnie sięgają po materiały wartościowe w treści i pod względem formy wizualnej.

Publikacja online jest dostępna pod linkiem: ZWIERZĘTA W KULTURZE, MAGII I WIERZENIACH. WILK.

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Roth-Kłudka
723 143 153
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.